Ny häftig resa på gång – Ridresa till Brasilien!

Jag ska ut på min drömresa – åka till en hästfarm i Brasilien och rida!

När min väninna Agneta frågade mig om jag ville följa med till Interagro stud farm i Itapira beläget mellan Sao Paulo och Rio för att hälsa på hennes dotter Sara som arbetar där som träningsryttare tvekade jag inte en sekund, det blev ett långt jaaaaa…..

På farmen föder man upp Lustiano hästar som är mycket trevliga och eftertraktade ridhäster kända för sitt lugna temperament.  Min första tanke var att det är en piece of cake! Sen började jag tänka efter…

Ridning ett par gånger i veckan är nog inte tillräckligt för att klara det här äventyret.  Jag måste komma i form och har fem veckor på mig. Sagt och gjort, jag tog direkt kontakt med Lene på Itrim som lovade hjälpa mig.


Lene på Itrim
"Motion - Ett motionspass på Itrim tar bara 30 minuter. Vår cirkelträning består av ett antal styrke- och konditionsstationer, där du både förbättrar konditionen, förbränner fett och bygger muskler.”
"Rätt matvanor -
Det är viktigt att äta. Och att äta rätt. Hos oss på Itrim lär du dig hitta bättre, sundare matvanor som är nödvändiga för att kunna bibehålla en viktnedgång och leva ett friskare liv."
"Måltidsersättningar – den snabba vägen - Måltidsersättning i kombination med personlig rådgivning är en bevisat framgångsrik metod att gå ner i vikt på lång sikt."

Jag väljer allt! Nu har jag verkligen ett mål och en morot för min träning och viktminskning – min drömresa!

Följ med med mig på båda resorna. 


Lena / The Travel Gallery


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0